Afspraak

Om het voor ons en u zo efficiënt mogelijk te maken, kunt u bij ons alleen terecht op afspraak. Op die manier hopen wij u op tijd te kunnen helpen en zullen wij ons daar ten allen tijde voor inzetten.  Bij een periodieke controle bekijken we de status van uw gebit en beoordelen of extra behandeling noodzakelijk is.

Bellen voor een afspraak kan tijdens onze openingstijden.

Spoedbehandelingen voeren we zo veel mogelijk op dezelfde dag uit. Of we nemen noodmaatregelen zodat u pijnvrij bent tot de daadwerkelijke behandeling plaatsvindt.

In overleg met u zorgen we ervoor dat de verschillende behandelingen zo veel mogelijk op elkaar aansluiten. Wij houden daarbij rekening met uw wensen en uw beschikbare tijd.

Afspraak annuleren

Wanneer u verhinderd bent, verzoeken wij u uiterlijk 24 uur tevoren de afspraak af te zeggen. Dan zijn wij nog in staat om de vrijgekomen tijd te reserveren voor een andere cliënt. Bij niet of niet op tijd afgezegde afspraken wordt volgens de landelijk vastgestelde richtlijn de gereserveerde tijd in rekening gebracht. Dit is minimaal €17,50 per 10 minuten en maximaal 100% van het bedrag van de voorgenomen behandeling. De declaratiecode is C90: “Niet nagekomen afspraak”. Wij maken hiervan een registratie op uw patiëntenkaart.

Het herhaaldelijk niet nakomen van uw afspraken zonder afzeggen kan uitschrijving uit onze praktijk tot gevolg hebben.